Aduhh.. sakit kepala aku

Malam ni aku bawak 3 org budak kenit dtg lab. Akim, Sofi dan Imad. Eha pon ada sekali, konon nak buat teman tapi sakit kepala aku dibuatnya. Imad 5 minit sekali Cik Awa tu.. Cik Awa ni.. Cik Awa tengok Akim ni, tengok Sopi ni..

Lepas tu ada hati budak-budak ni nak bukak website pontianak. Si Imad pon sibuk suruh Akim bukak website pontianak. Dah la nak pegi dapur pon penakut, kalau abah dgn umi dia kat bawah, haram dia nak duduk kat atas sorang-sorang. Sanggup dia tak mandi.

Sofi, leka belek website barbie.. berangan la tu.. apa lagi. Cantiknya.. cantiknya.. lepas tu aku suruh dia main game Snickers kat web site era.fm, tapi dia tak boleh harap nak dapat markah tinggi.. langsung tak menyumbang pada score board aku.

Akhirnya Akim dpt jugak kawal budak Imad tu, diaorg main flash game sama-sama.

Canggih betul budak-budak sekarang ni ya, masa aku umur macam diaorg dulu, paling canggih pon main cikgu-cikgu, hebat sikit main doktor-doktor.

Tapi diaorg tak pernah main chepe, batu seremban, galah panjang, main getah, teng-teng (aku dah hajah bnyk kali tau!), rounders dan sogok ilet (macam konda kondi, tak ingat kenapa masa kecik pgl mcm tu). Kira-kira, aku lagi canggih kot dari diaorg.

Cik A buat apa tu???? belek forum CT??? hahahah

Dah pukul 10 lebih ni jom balik, sapa lambat cik awa tinggal...

Selamat malam;
Cik Awa

0 comments: